Na dobierku
Tovar Vám bude zaslaný prepravnou službou PPL (Česká alebo Slovenská republika, spoľahlivá služba s dodaním druhý deň po odoslaní). Termín expedície Vám zašleme na e-mail uvedený v objednávke spoločne s číslom zásielky pre jej ľahké dohľadanie. Pri doručení zásielky, máte na výber dve možnosti úhrady dobierkovej sumy a to v hotovosti.
Bankovým prevodom - platba vopred na účet
Pri voľbe platby bankovým prevodom od nás obdržíte výzvu k platbe a variabilný symbol platby, ktorý Vás bude identifikovať. Čiastku prosím preveďte na účet číslo 2500782976/2010 vedený u Fio banka, a.s. CZ
Objednávka bude expedovaná po prijatí platby na náš účet.
Tovar je expedovaný ihneď po vytlačení, dokončenie záverečných prác a overenie platnosti objednávky, poprípade zaplatenia zálohovej faktúry, ak bola vystavená. Spravidla expedujeme od 4 až 10 dní od schválenia korektúry (v prípade etikiet s úpravou), podľa expedičných termínov. O termíne pravdepodobné expedície budete informovaní v e-mailom.
Na prianie zákazníka je možné dohodnúť individuálne termíny expedície.
balíkovou prepravnou službou PPL (Česká alebo Slovenská republika, spoľahlivá služba s dodaním druhý deň po odoslaní celá ČR a SK).
Cena za poštovné a balné je uvedená v cenníku. Pri objednávke etikiet nad 200 € je poštovné aj balné ZADARMO
Pred prevzatím zásielky od dopravcu musí príjemca skontrolovať, či zásielka nemá poškodený obal alebo iné zjavné poškodenia obalu či obsahu zásielky. V prípade zjavného poškodenia príjemca musí ihneď na mieste spísať zápis o škode. Poškodený obal nemusí vždy znamenať aj poškodený obsah zásielky, preto je lepšie sa uistiť o jeho stave.
Svoje prevzatí zásielky príjemca potvrdí kuriérovi podpisom do skenovacieho zariadenia alebo do formulára, kde prepravca uvedie čas doručenia a meno príjemcu.